STORMREADERS NETWORK

Perniagaan berangkaian (MLM) yang 100% patuhi Syariah-menjalankan perniagaan sambil menyebarkan ilmu ikon-ikon motivator & dakwah Malaysia, anda juga berpeluang memperolehi pendapatan sehingga RM 4,500 SETIAP MINGGU!

Semuanya boleh dilakukan hanya dari rumah!

SERTAI SAYA UNTUK MENJADI AHLI ATAU PENGEDAR BUKU KELUARAN TELAGA BIRU

SERTAI SAYA UNTUK MENJADI AHLI ATAU PENGEDAR BUKU KELUARAN TELAGA BIRU

Ya, saya berminat untuk mengetahui lebih lanjut:

Full Name (nama penuh):
Email:
Phone no:
Interested in (berminat utk): Buy book(beli buku)
To be a member (jadi ahli)
To be as distributor(jadi rakan pengedar)
Message:

Antara buku-buku terlaris di pasaran

Interested to buy books, just click here:

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Friday, April 2, 2010

Wajah Kesayangan Hamba

Inilah wajah-wajah kesayangan hamba  tu....Mari perkenalkan diri masing-masing....ok.



Hi! Ahlan wasahlan.....ismi: Ahmad Aizat Rusydi. Umur saya genap 5 tahun pada 30 Nov 2010 nanti.Saya anak sulung dari 3 beradik dan menjadi kebanggaan Umi & Ayah.Saya suka belajar sesuatu yg baru.


Hi! Nama saya Zara Ruqaiyah.Umur saya 2 thn 7 bln . 15 Ogos 2010 nanti birthday saya yg ke-3.
Hobi saya macam-masam termasuklah berposing ala-ala model, main bola (nak tahu,saya memang boleh jadi stricker,kalah abang saya) .Selain tu saya suka makan,terutamanya aiskrim...semangkuk besar tu saya boleh habiskan.Saya bercita-cita nak jadi doktor pakar.Jangan tak tahu saya dah pon mempunyai beberapa patient tetap termasuklah adik raghib,Abang aizat,umi & ayah....pantang sesiapa sakit sikit habis semua ubat diberinya...
ZARA RUQAIYAH
Lihatlah aksi saya bergambar, boleh jadi model tak gaya camni.

Ready to go for evening leisure..apa lagi, jalan-jalan waktu petang

AQIL RAGHIB

Hi!salam perkenalan dari saya.Nama saya Aqil Raghib.kira buat masa ni sayalah yg bongsu.Umur saya baru 1 tahun 2 bln....Walaupun umur saya baru setahun jagung,tp saya dah belajar byk perkara dari abang & kakak serta Umi & ayah.Merekalah guru-guru terdekat saya.


Aghib dah pandai bonceng basikal

Boleh berjalan pada umur 1 thn 2 bln! Horey...

Melepak sambil makan sate







0 comments:

Post a Comment