STORMREADERS NETWORK

Perniagaan berangkaian (MLM) yang 100% patuhi Syariah-menjalankan perniagaan sambil menyebarkan ilmu ikon-ikon motivator & dakwah Malaysia, anda juga berpeluang memperolehi pendapatan sehingga RM 4,500 SETIAP MINGGU!

Semuanya boleh dilakukan hanya dari rumah!

SERTAI SAYA UNTUK MENJADI AHLI ATAU PENGEDAR BUKU KELUARAN TELAGA BIRU

SERTAI SAYA UNTUK MENJADI AHLI ATAU PENGEDAR BUKU KELUARAN TELAGA BIRU

Ya, saya berminat untuk mengetahui lebih lanjut:

Full Name (nama penuh):
Email:
Phone no:
Interested in (berminat utk): Buy book(beli buku)
To be a member (jadi ahli)
To be as distributor(jadi rakan pengedar)
Message:

Antara buku-buku terlaris di pasaran

Interested to buy books, just click here:

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tuesday, April 6, 2010

Koleksi pertamaku

Salam perkenalan....Baru-baru ni saya telah menerima koleksi buku-buku pertama yg ditempah menerusi rangkaian IK yg seterusnya melayakkan diriku menjadi Pengedar bertauliah Stormreaders.Setelah mendapat buku2 koleksi Telaga Biru ni, aku terasa cukup teruja untuk membaca dan menambah ilmu di dada mengenai motivasi diri, petua2 dan amalan2 yg sepatutnya dilakukan oleh Muslimah sejati.Dengan terujanya kini aku memiliki kedai buku online (E-store) yang menjual buku-buku ilmiah keluaran Telaga Biru...Alhamdulillah..

Pasti ramai yg tertanya-tanya....Apa itu Stormreaders?...Mari sini nak cerita sikit..

 Stormreaders Network merupakan anak syarikat Telaga Biru Sdn Bhd ,syarikat MLM yg 100% Syariah complient menjual buku-buku ilmiah & keagamaan, motivasi, perniagaan,petua2 dan banyak lagi.

Nak tahu lebih lanjut mengenai buku-buku lain, lawatilah E-Store saya di link di bawah.Posting akan datang, saya akan ceritakan lebih lanjut mengenai potensi & peluang serta kelebihan nya.Tunggu!

E-Store ku

Apa lagi rakan-rakan semua, kalau ingin memiliki koleksi buku-buku yg bermutu silalah ke kedai online saya!Dapatkan koleksi buku terkini sekarang !

0 comments:

Post a Comment