STORMREADERS NETWORK

Perniagaan berangkaian (MLM) yang 100% patuhi Syariah-menjalankan perniagaan sambil menyebarkan ilmu ikon-ikon motivator & dakwah Malaysia, anda juga berpeluang memperolehi pendapatan sehingga RM 4,500 SETIAP MINGGU!

Semuanya boleh dilakukan hanya dari rumah!

SERTAI SAYA UNTUK MENJADI AHLI ATAU PENGEDAR BUKU KELUARAN TELAGA BIRU

SERTAI SAYA UNTUK MENJADI AHLI ATAU PENGEDAR BUKU KELUARAN TELAGA BIRU

Ya, saya berminat untuk mengetahui lebih lanjut:

Full Name (nama penuh):
Email:
Phone no:
Interested in (berminat utk): Buy book(beli buku)
To be a member (jadi ahli)
To be as distributor(jadi rakan pengedar)
Message:

Antara buku-buku terlaris di pasaran

Interested to buy books, just click here:

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Monday, January 17, 2011

STRATEGI PERNIAGAAN

STRATEGI PERNIAGAAN

1.Menonjolkan kelebihan perniagaan rangkaian Stormreaders sebagai perniagaan rangkaian yang berlandaskan syariat Islam.

2.Model perniagaannya adalah berteraskan produk yang berkualiti dan berharga patut.

3.Memperkasakan sistem-sistem latihan dan kemudahan sokongan kepada setiap ahli, memastikan setiap ahli tidak ketinggalan dan tercicir. Motivasi ahli akan sentiasa dimantapkan agar berada pada tahap tertinggi sekaligus menyumbang kepada keyakinan diri yang tinggi.

4.Setiap ahli Stormreaders berada dalam satu keluarga besar. Oleh yang demikian, perjumpaan berkonsep musyawarah lebih kerap dilakukan bagi mewujudkan ukhuwah antara ahli.

5.Stormreaders secara dinamiknya akan mencari cara-cara yang inovatif dan kreatif untuk meneroka peluang-peluang perniagaan yang baru. Teknologi terkini seperti teknologi web dan teknologi mudah alih digunakan dengan sebaik mungkin serta pelan pemasaran dirangka supaya dapat menjana pendapatan yang paling optimum.

6.Tumpuan utama adalah kepada produk dan seterusnya pengembangan organisasi kumpulan. Oleh itu usaha yang gigih perlu dilakukan untuk menjaga kualiti dan kemantapan produk.

7.Memastikan bahawa setiap strategi dan perancangan Stormreaders tidak lari daripada tujuan asal, iaitu mewujudkan peluang perniagaan yang mampu dan mudah disertai, yang mematuhi syariat di samping mewujudkan masyarakat yang berilmu.

8.Memberi galakan untuk ahli agar lebih yakin bahawa pendapatan sehingga RM 4,500 (Ringgit Malaysia: Empat Ribu Lima Ratus sahaja) seminggu bukanlah jumlah pendapatan yang mustahil untuk dicapai.

9.Menyediakan pelan yang jelas dan kukuh tentang bagaimana ahli boleh menjana sehingga RM 4,500 (Ringgit Malaysia: Empat Ribu Lima Ratus sahaja) seminggu jika mereka berusaha bersungguh-sungguh.

10.Menunjukkan skil kepimpinan dan pemasaran yang perlu untuk berjaya.

11.Mengajar ahli bagaimana melatih rakan-rakan kongsi mereka supaya melakukan kejayaan yang sama.



0 comments:

Post a Comment